Monday, March 26, 2012

Jurken

Zit ik hier toch weer met een spijkerbroek aan, en dat terwijl ik zo veel mooie jurken heb liggen! Nou ja, eentje is een beetje zweterig, want van die onnatuurlijke stof, maar hij is zooooo leuk! Schattigs met bloemetjes en zo. Een andere met bloemetjes heeft wel een erg diep decolledinges,  maar ook die is zo leuk! En ik heb pas een hele leuke gothic zomerjurk gekocht (ja, die heb je ook) met bijpassende bolero...

Nou moet ik toegeven dat ik afgelopen weekend die jurk met decolledinges wel gedragen heb, zaterdag. Ik ging verder toch nergens heen, zat gezellig bij Vriend... en die vond dat wel leuk natuurlijk, een decolledinges xD Maar ik moet er wel even een hemdje onder gaan dragen dus, anders kan ik me buiten niet vertonen. Ach, dat kan worden geregeld.

Morgen maar geen jurk, want ik word mee gesleept de biesbos in. En van stukken lopen in jurk krijg ik geschuurde benen, en daar word ik sacherijnig van. Maar misschien kan ik overmorgen nog even een jurk aan. Jurken zijn leuk! Vooral met bloemetjes... *staart nog even verliefd naar de bloemetjesjurken*

1 comment:

  1. Goedemorgen Lady, het is decolleté. Ik ben ook dol op bloemtjesjurken. Draag ze alleen nooit maar wegdoen doe ik ook niet. Ik vind t zo vrouwelijk en zo vrolijk staan. fijne dag en liefs van mij. Hélène

    ReplyDelete