Wednesday, May 23, 2012

Dagje niets doen

Vannacht toen ik ging slapen merkte ik al dat ik een beetje misselijk was... he bah, dacht ik nog, ik hoop dat het morgen over is. Zonder in details te treden: niet dus, ik werd ziek. En ik heb dus ook nog eens bijna niet geslapen vannacht.

Vanmorgen gelijk maar bij de leidinggevende gemeld: op zich wil ik best iets doen, maar niet achter de kassa. Ik ben te moe, en het kan zijn dat ik weer gelijk naar de wc moet rennen. Dat gaat niet als je net een klant staat te helpen... Was gelukkig geen probleem (of in ieder geval niet de mijne) en ik werd helemaal uitgeroosterd. Dus ik zat vandaag een beetje op facebook, sprak even m'n vader op skype, en sliep een hele hoop op de bank - want in m'n kamer is het nog steeds best warm omdat die stomme verwarming niet uit gaat. Lekker, koorts en dan die hitte...

En ja, ik merk dat ik toch best wel 'thuis' mis nu. Voor een deel waarschijnlijk door nog steeds de vermoeidheid, waardoor dit soort dingen moeilijker worden. En omdat het toch even slikken is: niemand die even letterlijk een arm om je heen slaat, niemand die zorgt dat er wat te eten voor je is waar je met je buikpijn wel tegen kan... en dan maar in de keukenkastjes moeten rommelen in de hoop een beetje rijst te vinden.Ik red me wel, maar fijn is het niet, vooral omdat ik me natuurlijk nog steeds niet erg lekker voel.

Ach ja, morgen is er weer een nieuwe dag. En wie weet voel ik me dan alweer een stuk beter. In ieder geval maar hopen dat ik een beetje kan slapen vannacht, dat zou een hoop schelen.

6 comments:

  1. Vervelend,zeg.
    Beterschap.
    En doe het maar kalm aan.
    Ziek is ziek.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  2. Hoi voel je je alweer wat beter?
    En het is echt zo hoor als je je ziek voelt ben je gewoon even heel zielig zeker als je ver weg bent.
    Ik weet zeker dat als je je beter voelt dat ook weer beter zal gaan. Veel sterkte. en liefs van mij. (ik vind t wel een beetje zielig hoor)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, gelukkig ging het vandaag alweer een stuk beter =) Ik leef weer een beetje, en heb weer gewerkt (en dus m'n gedachten verzet, al was het gelukkig erg rustig)

      Delete
  3. Hoi Jantine,

    Hoe is het nu? Voel je je weer wat lekkerder? Dit hoort er ook bij, het voelt wel vervelend omdat je geen kant op kan, maar het heeft als voordeel in Engeland dat als je het eenmaal gehad hebt, je het waarschijnlijk ook niet meer krijgt :)

    Groeten,

    Jake

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gelukkig wel broertje! En inderdaad, ik was al aan het denken: arme Jake! Want jij zat ook nog eens ergens in Afrika, dan had ik hier in het Westen nog geluk ;-)

      Delete
  4. Fijn dat ze niet moeilijk deden, en dat je gewoon naar huis kon.

    Huisvlijt

    ReplyDelete