Monday, May 14, 2012

Engelse wisselvalligheid

Zoals de krant vanmorgen helaas al voorspelde: het is weer gedaan met het mooie weer. Gelukkig heb ik er gisteren volop van genoten, en ben ik vanmorgen nog in de zon naar de brievenbus geweest. (Zusje en Schatje, jullie krijgen een kaartje. M'n ouders krijgen er een als ze weer naar huis zijn, dat is leuker, een beetje gespreid!) Waar ik vanmorgen nog op m'n slippers rond liep, heb ik nu niet alleen m'n sokken en schoenen aan getrokken omdat m'n voeten koud werden, ik heb ook m'n nieuwe sjaal om gedaan. (hij is leuk, dus echt een straf is dat niet xD) en zo is het hier binnen heerlijk behaaglijk. Maar buiten regent het weer. En ik krijg net te horen dat het Nederlandse regen is, mijn schuld, ik heb het meegenomen =P ('I can tell, for Dutch rain falls like that, English rain falls like that. It falls like that, so it's Dutch rain *grin*')
Zo stralend was het weer gisteren
Vandaag is net zoals vorige week maandag een beetje een aantut-dagje. Vanmorgen heb ik een was gedraaid, dus alles ligt nu weer schoon in de kast. Ik heb lekker zitten lezen. En nu ben ik een beetje achter Flappie aan het rommelen, blogje schrijven, blogjes lezen, facebook weer bijhouden... Maar met dit weer, gelukkig kan ik morgen weer aan het werk, want anders heb ik straks niets meer te doen nu ik niet naar buiten kan!

1 comment:

  1. Echt Engels weer... Wel echt een giga-mooie foto!

    Groeten,

    Jake

    ReplyDelete