Sunday, June 24, 2012

Farm and Country Fair Aalten

Gisteren was ontzettend gezellig! Terwijl Vriend mijn kledingkast maakte (de lieverd!) en lekker ging handboogschieten, ging ik met mijn moeder, zusje en oma naar een farm & country fair. Mijn moeder zou eerst met mijn zusje naar de Libelle zomerweek gaan in de periode dat ik in Engeland zat, maar het weer zou gaan tegenvallen, en ze bedachten al snel dat dit leuker zou zijn. Nou, daar hadden ze gelukkig helemaal gelijk in.We slenterden rond, aten een tosti, knuffelden paarden... (tenminste, Zusje knuffelde paarden haha). Ik vond een Engelse ovenhandschoenpannenlap die ik in Engeland alleen een versleten lelijke in de kringloopwinkel tegenkwam, en niet in Brighton - en betaalde ongeveer hetzelfde of minder dan m'n moeder in Engeland, dus hij was niet zo duur als ik op zo'n fair verwachtte. We aten een pie, en Zusje en ik proefden cider waarmee ik Vriend nog even lekker kon maken xD

Na wat dwalen op de terugweg (Mams is erg goed in het negeren van de tomtom) kwamen we vrolijk thuis bij m'n ouders. Vriend kwam me daar ophalen, en we hebben nog even heerlijk in de tuin een biertje zitten drinken. Iets wat lastig is om voor te stellen met het weer van vandaag, maar gisteren was het erg lekker in de tuin dus.

's Avonds hebben we de hele avond in de auto gezeten om Vriends moeder van het vliegveld te halen. Heb een hoop leuke vakantieverhalen gehoord. Toen we terug waren bij Vriend thuis was ik wel erg moe, en lag ik snel te slapen. Niet zo gek na zo'n dag natuurlijk.

1 comment:

  1. Mijn ouders zijn met mijn twee oudste dochters naar de Farm en Country fair in Aalten geweest. De meisjes vonden het erg leuk! Zelf schrik ik altijd een beetje terug als ik voor dit soort dingen entree moet betalen.

    Huisvlijt

    ReplyDelete