Friday, June 29, 2012

Vakantiewerk en stage

Sinds ruim een week ben ik nu weer thuis, en er strekte een lange zomerperiode voor me uit. Een waarin ik echt wel wat wilde doen (lees: liefst wat bij wilde verdienen, want iets te doen verzin ik echt wel). Maar ook had ik nog maar een week om een stageplek te regelen voor komend jaar, voordat de zomervakantie weer begon... Als het echt moest kon ik daarna wel verder zoeken, maar het liefst had ik dat toch eerder geregeld. Dus afgelopen maandag stuurde ik een paar mails naar scholen, en stopte Vriend mijn cv bij iemand in het postvak die misschien eventueel nog werk voor me zou kunnen hebben.

Dinsdag werd ik gebeld, eerst door iemand van een van de scholen, daarna door iemand op het werk van Vriend. Beide of ik langs wou komen voor een gesprek... Woensdagochtend zat ik op de school, woensdagmiddag in Arnhem, en ja hoor! Ik heb een ontzettend leuke stageplaats, en vakantiewerk! Gisterochtend begon ik al met werken, schoonmaken bij bewoners van een verzorgingshuis. Wat een lieve mensen zitten daar bij zeg. De extra inkomsten zijn zeker welkom.

Het enige nadeel van het vakantiewerk was dat ik erg vroeg moest beginnen, en er een eindje vandaan woon. Het zou te doen zijn als het echt moest, maar... Gelukkig woont Vriend er wel vlak bij =) Kunnen we gelijk oefenen met samenwonen haha

3 comments:

  1. Hey dat is boffen zeg. En ja oefenen in het samenwonen kan geen kwaad hoor het is toch heel anders. Wij hebben er 3 jaar over gedaan voordat we het deden maar nog nooit spijt van gehad. Nou ja, bijna nooit dan want ja ook hier hebben we af en toe ruzie en willen we uit elkaar en zo maar dat duurt nooit langer dan 2 uurtjes ofzo. liefs van mij.

    ReplyDelete
  2. ps ik moet iedere keer ana je denken als ik Donwton Abbey kijk want jij schreef dat je dat ook zo leuk vond. Ik geniet er zo van. Wat een heerlijke tijd, nou ja, op TV dan he, dat beschaafde en die kleren.

    ReplyDelete
  3. Hey lieverd ik heb een DVD van upstairs donwstairs gekocht en gekeken, beetje in de stijl van Downton Abbey zeg maar het is een versie die doorgaat waar de serie op TV is opgehouden. Kan ik jou daar een plezier mee doen? Als je het wil stuur ik het je op en ik hoef er niets voor te hebben hoor. Mocht je het willen hebben stuur me dan je adres naar mijn email; sb125104@telfort.nl

    ReplyDelete