Sunday, July 29, 2012

Internetloos door het leven

Nou ja, voor een paar dagen dan. Vrijdagavond was ineens de internetverbinding weg bij Vriend. De tv- en telefoonverbinding gelukkig niet, en we zaten er niet echt over in. Eerst lekker een dvd zitten kijken (Helene, jouw dvd van Upstairs Downstairs, hij is leuk!!!) en daarna naar de olympische opening. Natuurlijk sliep ik al tegen de tijd dat Nederland binnen kwam (nou ja, zo ongeveer, ik werd nog net door Vriend wakker gehouden). Het was heel duidelijk mis bij upc, niet bij ons, voor zover Vriend kon zien (hij kan het weten, hij weet van dat soort dingen, ik niet) en dat zou toch vast wel over zijn de volgende ochtend.

Niet dus. Ik heb lekker kunnen lezen, en ben daardoor wel een stuk verder gekomen in het boek dat ik van Vriend aan het lenen ben. Hij belde ondertussen wel even naar upc, en er bleek inderdaad een storing te zijn, maar dat kon met een paar uur zijn opgelost. Dat duurde de hele dag, en toen we 's avonds naar de film gingen (Brave) was het nog niet opgelost. Iets waar we niet over in zaten, ondertussen gingen we toch lekker naar de film... En eigenlijk is het ook heerlijk ontspannen om even niet alles bij te hoeven houden. Al kreeg ik achteraf wel mailtjes van m'n moeder dat ik zo stil was xD

Is het nou opgelost? Geen idee, we zijn vanmiddag naar Summer Darkness gegaan (ja, we zijn ook zonder internet druk genoeg), Vriend keek heel even bij mij thuis halverwege op z'n laptop zodat hij boeken kon registreren voor bookcrossing om daar te droppen (scheelt verhuizen) en we zijn nu weer terug bij mij thuis. Hier doet internet het gelukkig wel. Maar het was (is?) dus een enorme storing.

Wel heerlijk om te merken dus, dat het leven gewoon door gaat, en dat we ons niet gaan vervelen zonder internet, al is het soms wel weer lekker om achter weg te kruipen.

4 comments:

  1. ooh, hoe was SD? Nog leuke bandjes op zien treden?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het was leuk! Niet heel veel bandjes gezien, we waren te druk met kletsen en mensen kijken ;-) we hebben eigenlijk vooral rond het domplein rondgelopen

      Delete
  2. Hoi fijn dat je t leuk vind. Ik vond t tegenvallen na Downton Abby. Zeg weet jij nog meer van die series? Ik word gek van die TV en wil gewoon van die leuke dingen kijken. Er was een zo een engelse serie over 2 vrienden en volgens mij was er een homo sexueel of zoiets. Weet je was ik bedoel? Nou ja tips zijn welkom en ga je echt bij de dierentuin wonen? wat gaaf zeg zo een mooie omgeving daar waren we zaterdag nog. knuffel

    ReplyDelete
  3. Eigenlijk wel mooi dat je zo noodgedwongen kunt bekijken hoe het leven zonder internet verloopt!

    Huisvlijt

    ReplyDelete