Thursday, July 19, 2012

Verf!

Ja, we lopen een beetje op de dingen vooruit. Dinsdag hebben we dus dat acceptatiegesprek. En al gaan we er van uit dat alles goed komt, het hangt natuurlijk ook wel een beetje van dat gesprek af.

Bij de P.raxis was muurverf in de aanbieding, 1 + 1 gratis. Kwam mooi uit, behalve dus dat het in de week voor dat gesprek is. We hebben toch maar ingeslagen: Het scheelde zo bijna 80 euro, en stel dat dit huisje niets wordt (wordt het gewoon wel!) zullen we ergens anders toch ook moeten schilderen. Mijn appartementje trouwens niet verwacht ik, de kleur die op de muren zit is erg licht. Maarruh... wat was het leuk om door die zaak te lopen en plannen te maken! Ideeën verzinnen voor de kapstok (het stukje waar die moet komen, daar past geen 'gewoon' formaat kapstok namelijk), kijken wat voor kleuren we mooi vinden, enzovoort. Heerlijk, dat samen dingen verzinnen! Ik moet eerlijk zeggen, dat Vriend daar beter in is dan ik, enthousiast plannen maken, en ik laat me lekker mee slepen, want al ben ik minder handig in lijstjes en zo, ik vind het ook leuk. =)

1 comment:

  1. Mij lijkt,dat je het appartement al in de pocket hebt,hoor.
    Zo'n gesprek is gewoon een formaliteit.
    In ieder geval :
    Succes.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete