Friday, August 3, 2012

Klussen

Sinds woensdag hebben we de sleutels. 
Whiiiiieeee ik ga echt samen wonen met mijn Schatje!

In ruil voor wat er op de vloer lag (met name het erg mooie laminaat in de woonkamer) 
zouden we zelf schilderen. Nou, prima! 
Dus terwijl hij in de woonkamer aan de slag ging om het oude, 
overgeschilderde behang van de muren te halen, 
ging ik in de slaapkamer aan de slag met de verf. 
Er was (met de nadruk op was) namelijk een donkerpaarse muur...
foto gemaakt vanuit de badkamer

En terwijl ik er mee bezig was werd die al snel minder paars.

Terwijl hij nu met de eerste laag al bijna helemaal wit is!

Straks maar weer verder klussen, eerst ga ik natuurlijk even leren. 
Want de herkansingen moeten ook gedaan worden over een paar weken.

(En Anna, ja, ik weet, iets met mooi appartement en zo, maar dit is Utrecht niet en Vriend komt er bij ;-))

1 comment:

  1. Zus, ik ga met je mee leren *lang leven de herkansingen*

    ReplyDelete