Thursday, September 13, 2012

Drukte!

Terwijl het huisje steeds meer als thuis begint te voelen (gelukkig was ik al best wel gewend naast Vriend wakker te worden) ben ik ook steeds meer weg lijkt het wel. De studie is weer begonnen, met op de maandagen een heerlijk lange, drukke dag, dinsdag een hele dag stage, woensdag regelmatig nog het een en ander dat met stage te maken heeft, donderdag stage, vrijdag colleges...

En dan mag ik tussendoor ook nog een stapel opdrachten maken en een hoop lezen - wat dacht je van er als eerste van de klas achter komen dat je Oliver Twist helemaal uit mag lezen omdat je toevallig de planning er even bij pakt? En nee, niet voor het einde van de periode... Voor vrijdag, als het zondag is. Nou ben ik gek op lezen, en gek op Charles Dickens, maar als je het boek nog niet in huis hebt is dat toch lastig! Gelukkig had Vriend het boek snel gedownload voor op m'n e-reader. Helemaal uit krijg ik het niet meer voor morgen, maar ik ben toch een heel eind. En dan heb ik uren zitten lezen hoor, al m'n tussenuren op stage nuttig gebruikt etc.

Iets anders waar ik veel plezier in heb op moment is boogschieten. Een paar maanden terug, ik zat nog in Engeland, hoorde ik van Vriend: 'Oh ja, en je doet mee met de cursus deze zomer'. Had hij me zomaar opgegeven, bij zijn vereniging. Nou ja, zomaar, hij wist dat ik het een keertje wilde hoor, maar hij had de knoop voor me doorgehakt. En ik vind het geweldig!

No comments:

Post a Comment