Thursday, October 25, 2012

Suf leeskoppie

Vandaag ben ik vooral heel druk geweest met lezen.
Ik wil namelijk eigenlijk zo snel mogelijk dit boek uit hebben voor mijn studie:

Helaas heb ik deze uitgave niet,
Eerst wel besteld, maar het bekende bolle mannetje kon niet meer leveren.
Erg jammer, en als de Nederlandse versie van amazon er is,
Ga ik het daar toch ook eens proberen...
Ondertussen doe ik het maar met een paperback.

Ik heb niet alleen gelezen hoor,
Maar ook mijn leerwerkplan ge'perfectioneerd',
Al vindt de IO het waarschijnlijk nog verre van perfect, hij is goedgekeurd.
Ik krijg het nu al spaans benauwd van wat ik voor mijn stage moet doen.

De badkamer en wc zijn ook weer lekker schoon,
Want tussendoor wilde ik toch ook iets doen,
Waarbij ik mijn hoofd niet nodig had.
Oh, en bijna alle boodschappen voor de rest van de week gedaan,
Lopend, want ik had geen zin in fietsen.
Fietsend dat hellinkje op doe ik nog steeds niet als het niet per se hoeft.
Zaterdag nog even wat laatste spullen halen,
Waarschijnlijk blijven we ook deze week weer binnen de 50 euro,
Zelfs met weer wat extra vlees inslaan.

Ennuh... wat keken er een hoop mensen op mijn vorige logje!
Ben stiekem best nieuwsgierig waar die allemaal vandaan komen,
Al weet ik ook wel dat de voedselbank een 'populair' onderwerp is.

1 comment: