Friday, December 28, 2012

Uitslapen

'Mooi,' riep schatje toen hij hoorde dat ik vandaag weg zou zijn, 'dan kan ik rustig de woonkamer opruimen.'   Nou ga ik toch niet weg vandaag, vanwege persoonlijke omstandigheden van degene waar ik naar toe zou gaan, maar zijn plan was nog steeds de woonkamer opruimen. Daar ligt namelijk nog van alles van toen hij vorige week de logeerkamer (en dus zijn verhuisdozen daar) uitzocht. Ja, er stond ook nog wat van mij, maar dat is aardig weg nu.

Ik ben benieuwd wat er van de plannen gaat komen. Vanmorgen om 6 uur ging de wekker, veel te vroeg voor een vrije dag natuurlijk. Ik viel vrij snel weer in slaap, en zag zojuist een berichtje langs komen ergens, hij lag een uur later nog wakker. Toen ik wakker werd niet meer dus, en hij ligt nu nog lekker in zijn bed.

Hm... ik schijn erg goed te zijn in Jos kietelen... =P

No comments:

Post a Comment