Saturday, January 5, 2013

Doelen

In blogland zag ik het elk jaar weer langs komen: doelen. Zeker zo aan het begin van het jaar zijn daar een hoop van, om het maar geen goede voornemens te noemen ;-) Normaal doe ik daar niet aan mee, of in ieder geval: ik schrijf ze niet op, al maak ik zo'n beetje elke week wel een keer voornemens om iets anders of beter te doen. Deze keer bedacht ik dat ik ze ook maar eens op mijn blogje ga zetten, wie weet helpt dat om me er ook aan te houden. Daar gaan we.

1) Ik wil elke dag in mijn dagboek gaan schrijven. Ik weet dat ik mijn hoofd leger krijg door dingen van me af te schrijven, ik doe het vaak alleen te weinig.
2) Elke maand minimaal 100 euro sparen. Ik heb die spaarrekening niet voor niets toch... en komende zomer gaan we het geld goed kunnen gebruiken.
3) Actiever dingen die ik niet gebruik op MP zetten, in plaats van het lekker makkelijk bij de kringloop af te geven.
4) Meer lezen in plaats van vaak achter m'n laptop te zitten.
5) Meer dingen maken voor mijn etsy-winkeltje.

Vijf vind ik wel genoeg voorlopig...

2 comments: