Wednesday, January 23, 2013

Druk met leren

Ik weet, het is een beetje stil hier. Dat betekent niet dat ik stil zit.
Er is nog één vak die ik moet halen voor mijn Propedeuse. Vanmiddag heb ik daar een presentatie voor.
En vrijdag moet ik daarvoor een dossier inleveren, dat kan mooi als ik een andere toets herkans.
Eerst nog een de laatste dingen afmaken, maar ook dat schiet behoorlijk op.
En even wat van de getypte aantekeningen overschrijven, want die moeten gek genoeg handgeschreven er in zitten. Zo goed ben ik niet in snel/veel met de hand schrijven, dus ik heb eerst getypt om de opdrachten te kunnen maken, en schrijf er nu wat van over. Moet lukken zo.

5 comments:

  1. Wat studeer jij dan in godsvredesnaam???:) Handgeschreven... tsss...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Op dit moment leraaropleiding Engels. En vraag me niet waarom die aantekeningen handgeschreven moeten zijn, waarschijnlijk omdat ze niet willen dat je het van internet plukt. Onzin natuurlijk, want je kan ook iets van internet plukken en dan overschrijven, maar ze zijn goed in dat soort dingen.
      Net als de kaartjes die gestuurd moesten worden toen ik een paar maanden in Engeland zat, om te bewijzen dat ik daar ook echt was. Zoals iemand daar al zei: 'Je had ook na een week weg kunnen gaan en mij de kaartjes laten schrijven, dan hadden ze het niet geweten.' ;-)

      Delete
  2. Veel succes met dat ene vak. En leer me de lerarenlogica niet kennen. Pfoe, ik ben net met een slaak van opluchting klaar met mijn opleiding. (naja...2 jaar inmiddels al)

    Oeps...jij studeert ook voor leraar, neem maar geen aanstoot aan de term lerarenlogica hoor hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha en daarom ga ik in september ook een andere opleiding doen, ik mis die logica ;-)

      Delete