Tuesday, February 26, 2013

Drukte alom

Om maar met de leuke dingen te beginnen: mijn schoonvader komt vanmiddag weer uit het ziekenhuis (fijn!), gisteravond hebben we zijn bed naar beneden gehaald zodat hij geen enge trapjes meer op en af hoeft. Ook met mijn opa gaat het steeds beter. Daarnaast kan ik volgende week maandag beginnen met een lief meisje van zes Engels leren, elke week een half uurtje, en heb ik werk - telefonisch interviews afnemen. Dus yayyyyy het gaat goed allemaal! Ook met het dingen maken voor mensen gaat het beter; er hebben buiten mijn winkeltje om al twee mensen gevraagd een kroeldoekje te breien toen ik een keer een voorbeeld op twitter gooide... dus ook dat loopt ineens!

Verder... we hebben even tijdelijk een loge, tot zij haar nieuwe kamer in kan. Dat is even wennen, maar best wel gezellig. Minder gezellig dat we gisteravond thuis kwamen, haar vriend zat hier, allebei in tranen; ze hadden net de relatie verbroken. Ze had ons al gewaarschuwd dat het er in zat, maar toch, awwwww! Gelukkig zijn ze niet met ruzie uit elkaar of zo, maar toch, dat soort dingen blijven naar.

Hoe dan ook, ik ga maar weer een lekker kopje thee zetten, en verder breien en leren!

2 comments:

  1. Wat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd met je banen!

    Huisvlijt

    ReplyDelete
  2. En zo heb je ineens weer een drukke week. Wat leuk, dat je via twitter ook al twee opdrachtjes heb binnen gehaald. Veel plezier met breien, ik doe het ook graag, ben met een lapjes deken bezig. Succes met alle andere dingen en hopelijk blijft het met de gezondheid van je dierbare goed gaan,

    ReplyDelete