Tuesday, February 19, 2013

Werk

Yayyyy ik heb in ieder geval een 0-uren contract =D
Begin maart word ik ingewerkt met een kort Nederlands onderzoek, en dan kan ik aan de slag voor een onderzoek van 6 weken waarvoor ik naar Engeland moet bellen - zie, heb ik er, ondanks mijn carriéreswitch, toch wat aan dat ik een tijdje in Engeland heb gezeten, nu wordt dat veel makkelijker. Het zijn waarschijnlijk 4 dagen dat ik aan de slag kan, en 4 uur per dag, dus 16 uur per week. Als ik alles uitreken houd ik aan dat inwerken en dat project een 1000 euro over die gelijk naar de spaarrekening kan, want ondertussen heb ik mijn stufi nog in die periode.

Nu maar hopen dat ik daarna ook aan andere projecten mee kan werken, maar dit heb ik tenminste. En ondertussen blijf ik hard doorwerken voor dat etsy-winkeltje, en briefjes in de supermarkt ophangen zodat ik misschien wel bijles kan gaan geven.

1 comment:

  1. Gefeliciteerd met je contract! Hoop dat je naar je zin zal hebben en die verdiensten zijn natuurlijk helemaal lekker!

    ReplyDelete