Monday, March 18, 2013

En ik creabea lekker verder

Ik merk dat het toch weer wat beter gaat, aan het aantal creatievige dingen waar ik mee bezig ben. Ik moet gewoon opletten dat ik niet te veel tegelijk wil doen zeg!

Eerder was ik al begonnen aan een paar leuke, witte eierwarmers, van de wol die ik over had van mijn witte armwarmers. Die kunnen we dan lekker gebruiken met ons paasontbijtje! Daar heb ik er nu een paar van af, dus ik leg dat werkje heel bewust even aan de kant. Verder ben ik nog steeds bezig met de sokken van Jos (daar moet ik echt weer een keer mee verder!) en een sjaal van rozerode sokkenwol die ik aan het lace-breien ben. Eerder probeerde ik echt via een patroon te werken, maar daar ben ik zo niet goed in... dus nu wordt het wat eenvoudiger, maar volgens mij nog steeds mooi. En dan kwam ik er van de week nog achter dat een van mijn spijkerbroeken wat dunner begint te worden (altijd op dezelfde plek, dat krijg je als je dikke benen hebt xD) en daar ben ik stukken leuke, vrolijke bloemetjesstof overheen aan het naaien van een restje. Zo kan ik die broek hopelijk nog een paar maanden langer aan.

En alsof ik nog niet druk genoeg ben heb ik ruim een week gewerkt, en ik ga vanmiddag alweer voor de derde keer Engels geven. Nog steeds spannend, maar wel erg leuk om te doen. Dan word ik daar door Jos opgehaald, en gaan we voor de wat grotere, wekelijkse boodschappen een keer naar de AH xl in plaats van de gewone - want die zit daar vlak bij. Genoeg dingen waar ik me mee bezig houd dus, tot ik weer werk gevonden heb.

2 comments:

  1. Lekker bezig joh. En eierwarmers, dat vind ik echt zo grappig dat je die maakt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daarom =) Ennuh... je ziet die dingen overal in de winkel, maar als ik zelf wat in elkaar kan frutten van een restje wol vind ik het zonde om te kopen ;-)

      Delete